Pagina's

zondag 1 september 2013

Give-aways die nu bezig zijn


Hey allemaal!

Ik heb voor jullie 10 give-aways verzameld van Youtubers die nu open zijn! Dit klinkt misschien een beetje raar, maar iedereen wil toch winnen? Ik heb ervoor gezorgd dat je voor de give-aways die hieronder staan, je zo min mogelijk hoeft te doen en dat ze natuurlijk internationaal zijn. Sommigen hebben heel weinig comments, dus daar heb je best een grote kans om te winnen. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en natuurlijk heel veel winnen!

 

Meedoen voor vrijdag 6 september, dus snel! Ze geeft schoolspullen en make-up weg.






Je kunt meedoen tot 15 september. Ze geeft sieraden en make-up weg.




Ik weet niet wanneer deze eindigt, maar hij is nu in ieder geval nog open... Ze geeft een tas, make-up en gift-cards weg.




Deze eindigt 10 oktober en ze geeft make-up weg.





Ze geeft allemaal Japanse dingetjes weg.





Eindigt op 29 september en ze geeft make-up weg.





Eindigt op 15 september en ze geeft gift-cards weg.





Eindigt op 30 september en ze geeft schoolspulletjes weg.







Bethany geeft een tas, make-up, schoolspullen, gift-cards, sieraden en nog meer weg.





Een make-up-give-away en je hebt best wel veel kans om te winnen op zich, want er doen maximaal 79 mensen mee (zoveel subscribers heeft ze)...  Ze geeft make-up weg.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden en: je kunt het altijd proberen, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten