Pagina's

zaterdag 20 juli 2013

Ik ga op reis en ik neem mee…



Films! Je moet natuurlijk wel wat leuke films te kijken hebben als je je verveelt, in de auto of op een regenachtige dag. Ik heb een lijstje gemaakt met films en trailers die ik aanraad en die ik zelf nog graag wil zien. Dit zijn best veel films, dus ga er maar even goed voor zitten :-).

 

Deze films heb ik al gezien en raad ik jullie aan:

 




So Undercover
Deze film heb ik in de bioscoop gezien. Het gaat over Molly Morris (Miley Cyrus), een privédetective, die undercover moet als de beschaafde universiteitsstudente Brooke Stonebridge.
Dit is een hele grappige film, over een vrouwelijke detective en er zit ook nog actie in. Een hele leuke en onverwachtse film!






You’ve got mail
Dit is een beetje een oudere film die gaat over Kathleen Kelly (Meg Ryan), eigenaresse van een klein boekwinkeltje, die haar winkeltje dreigt te verliezen door een grote keten, van de eigenaar Joe Fox (Tom Hanks). Allebei zijn ze aartsvijanden, maar wat ze niet weten is dat ze online met elkaar een relatie hebben.
Ik vond dit een heel mooi liefdesverhaal. Dit is echt een film die je eens gezien moet hebben!






17 again
Mike (Matthew Perry) is een man van 35 die bijna gaat scheiden van zijn vrouw Scarlett (Allison Miller), een moeizame relatie heeft met zijn twee puberkinderen en bij zijn vriend Ned (Thomas Lennon) in huis woont. Hij wilde dat hij weer 17 (gespeeld door Zac Efron) was en dat gebeurt ook. Hij komt op school terecht bij zijn twee kinderen en zijn zoon Alex (Sterling Knight) blijkt gepest te worden door Stan (Hunter Parrish), het vriendje van zijn dochter Maggie (Michelle Trachtenberg) en Mike gaat proberen dit te  veranderen. Ondertussen wordt hij weer verliefd op zijn vrouw, wat ongemakkelijke situaties oplevert.
Dit is een film, die soms wel wat ongemakkelijk aanvoelt, maar heel erg grappig en leuk is.






Pretty woman
Deze film gaat over de prostituee Vivian (Julia Roberts), die mee wordt genomen naar door zakenman Edward (Richard Gere) naar zijn hotel. Hij huurt haar uiteindelijk voor een hele week in, ze moet mee op zakendiners en paardrijwedstrijden en moet leren netjes te zijn en veel shoppen. Ook Edward leert veel van haar en ze worden verliefd, wat onmogelijk lijkt.
Dit is echt zo’n oude film, die je eens gezien moet hebben. Ik vind het echt zo’n feel-good film.






Les Choristes
Dit is een Franse film die gaat over de muziekleraar Mathieu (Gérard Jugnot), die surveillant wordt in 1949 in een internaat voor moeilijke gevallen. Hij begint een jongenskoor in het internaat en maakt veel mee.
Deze film hebben wij bij Frans gezien en het is wel een leuke film voor op vakantie met je familie(in Frankrijk). Het is geen superleuke film, maar wel echt een familiefilm, vind ik.






Pitch perfect
Deze kennen jullie vast allemaal wel, maar deze film gaat over Beca (Anna Kendrick), die in een zanggroep van haar nieuwe universiteit gaat. Beca bedenkt een paar totaal nieuwe ‘mash-ups’ en opeens maken ze veel meer kans in de nationale competitie.
Dit is een hele vrolijke film, ideaal voor een regenachtige vakantiedag.








LOL: Laughing Out Loud
Deze film gaat over Lola (Miley Cyrus), die nadat ze werd gedumpt door haar vriendje Jeremy (Jean-Luc Bilodeau) verliefd wordt op haar beste vriend Kyle (Douglas Booth). Haar ouders zijn gescheiden, maar soms komt haar vader toch nog bij haar moeder (Demi Moore). Haar vriendin Emily (Ashley Hinshaw) wordt ook nog verliefd op een leraar en haar moeder op een politieagent.
Ik vind dit echt een hele leuke film! Er zit wel wat reclame in, bijvoorbeeld dat alle computers/laptops/mobieltje van Apple zijn, maar ik heb me daar niet echt aan gestoord.
 




Deze films heb ik nog niet gezien, maar ga ik deze zomer bekijken:




What To Expect When You’re Expecting
Deze film gaat over vijf koppels die allemaal een kind verwachten. Het is een romantische komediefilm.






From Prada To Nada
Twee rijke en verwende zusjes moeten ineens bij een tante, die ze al heel lang niet gezien hebben, intrekken, die in een achterbuurt woont, omdat hun vader overlijdt.





Wild Child

Poppy (Emma Roberts) is een tiener die niets anders doet dan feesten, tot ze opens door haar vader naar een Engelse kostschool wordt gestuurd.

 




The change-up
Dave (Jason Bateman) is een man met een vrouw, kinderen en een drukke baan. Mitch (Ryan Reynolds) is single en heeft geen verplichtingen. Vroeger waren ze beste vrienden, nu worden ze opeens wakker in elkaars lichaam.






Life As We Know It
De beste vrienden van Holly (Katherine Heigl) en Eric (Josh Duhamel) overlijden en Holly en Eric moeten opeens voor het geadopteerde kind van de vrienden zorgen.






Cosmopolis

Een film over de 28-jarige miljonair Eric Packer (Robert Pattison), in Manhattan.
 





The Lucky One
Logan Thibault (Zac Efron) vindt tijdens zijn dienst in Irak een foto van een lachende vrouw (Taylor Schilling). Hij draagt de foto steeds bij zich en heeft veel geluk. Als hij weer thuis is, besluit hij haar op te zoeken om haar te bedanken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten