Pagina's

zondag 21 april 2013

Project 13

Zoals jullie misschien gemerkt hebben, heb ik al best wel lang niets gepost. Dat komt omdat ik eigenlijk niet precies weet wat ik met dit blog wil doen. Waar moet dit blog over gaan? 



Ik weet het niet, tot nu toe heb ik niet echt een duidelijk onderwerp ofzo. Maar ik weet helemaal niet wat ik eigenlijk kan. Ik denk niet dat ik zou kunnen schrijven over mode, ik ben niet het hakje-lipstickje-rokje-meisje, maar meer het spijkerbroek-met-(nep)gaten- timberlands-all-stars-meisje. Maar ik wil toch wel eens proberen om bijvoorbeeld een shopblog te schrijven: misschien vind ik dat wel superleuk. Daarom ga ik de komende tijd over heel veel verschillende dingen schrijven, om erachter te komen wat ik goed kan en wat absoluut niet. Dit doe ik aan de hand van 13 stappen en ik noem het daarom Project 13. Ik zou het ook leuk vinden als jullie reacties plaatsen bij de geschreven stukjes, dan weet ik wat jullie wel en wat jullie niet leuk vinden. Iedereen kan iets plaatsen, het kan helemaal anoniem. Dit ga ik schrijven:
 
1.          Een tag
2.          Een stel je voor
3.          Een filmpje
4.          Een shoplog
5.          Een verhaaltje
6.          Een review over eten
7.          Een DIY
8.          Een projectje
9.          Iets persoonlijks
10.        Review schoonheidsproduct
11.        Iets over andere mensen/culturen
12.        Plaatjes/filmpjes
13.        Internet/andere blogs


Het klinkt misschien allemaal nog een beetje raar en vaag, maar jullie zullen wel zien!

3 opmerkingen:

  1. Mijn tip: schrijf over alles wat JOU interesseert, zo doe ik het ook, en dan heb je ook meer inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke, dankje voor de tip! Dat doe ik ook, hoor, maar ik vind het juist heel leuk om allles een beetje te proberen.

      Verwijderen
  2. waarom schrijf je nooit meer iets op je blog als je wel allemaal ideeën hebt? je moet ze dan wel uitvoeren vind ik

    BeantwoordenVerwijderen